La propera edició de la fira, Milà Única se celebrarà els dies 20, 21 i 22 de gener de 2026 a la Rho FieraMilano. Aquesta és la fira de referència del tèxtil i la moda a Itàlia.
Milano Única és una fira tèxtil de referència a Itàlia, enfocada a teles i accessoris d'alta qualitat per a moda. Se celebra dues vegades a l'any a Milà i reuneix fabricants, dissenyadors i compradors internacionals per presentar les darreres tendències en tèxtils. La fira destaca pel seu enfocament en la sostenibilitat i la innovació a la indústria.
Texfor – Confederació de la Indústria Tèxtil organitza la participació a la nova edició de la Fira Associació, Milà Única, per a les empreses legalment constituïdes a Espanya, amb el suport de ICEX España Exportación e Inversiones.
El percentatge de suport és de fins a un 30% sobre lloguer d'espai i decoració de l'estand.
Inscripcions a través del següent formulari dinscripció.
S'iniciarà el termini d'inscripció el dia 29 d'octubre del 2025 i finalitzarà el 6 de novembre del 2025. No s'admet cap sol·licitud d'ajuda rebuda amb posterioritat a la data de finalització.
Consulta i descarrega el document oficial: