#disseny de moda

Curs de disseny assistit per ordinador – Photoshop II

Data: 16 de maig 2022

Inici, 16 de maig – aula virtual

Curs totalment subvencionat dins del pla de formació sectorial tèxtil de TEXFOR que promou el Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya. No te cap cost ni per a l'empresa ni per a la persona participant.

Per poder cursar aquesta formació cal: ser treballador actiu o afectat per un Erte en una empresa, ser autònom, o estar en situació de desocupació, a Catalunya.

OBJECTIUS GENERALS

Conèixer amb profunditat els elements i mitjans digitals per dissenyar productes tèxtils i d'indumentària d'acord amb les tendències del mercat. Aprendre a fer servir les eines informàtiques més freqüents en el disseny de la moda.


OBJECTIUS ESPECÍFICS

  • Saber filtrar capes, seleccions, màscares avançades i canals.
  • Saber seleccionar per gamma de colors, tons de pell i detectar cares.
  • Perfeccionar el disseny a partir daquestes seleccions i màscares.
  • Aprofundir en el treball amb canals.
  • Saber alinear i fusionar de manera automàtica.


DIRIGIT A

Totes aquelles persones relacionades amb el món tèxtil o que es vulguin introduir en aquest sector i que desenvolupin la seva activitat en àrees de disseny i la moda.

CONTINGUTS

  • Navegació i gestió avançades
  • Filtrar capes
  • Carregar fitxers en paquet
  • Guardar en segon pla i autorrecuperar fitxers
  • Seleccions i màscares avançades i canals
  • Seleccionar per gamma de colors, tons de pell i detectar cares, màscares avançades, màscara ràpida i panell màscares
  • Perfeccionar bord de seleccions i màscares
  • Treballar amb canals
  • Transformacions avançades
  • Escala segons el contingut
  • Deformació de posició lliure
  • Alinear i fusionar
  • Tipus d'alineat i fusionat automàtics
  • Barrejar imatges d'escena comuna


DOCENT

El docent té una àmplia i reconeguda experiència en el coneixement de la matèria a impartir i en la realització de formació a l'àrea a desenvolupar.

TITULACIÓ

S'entregarà un certificat d'aprofitament a tots els alumnes que hi hagin assistit un mínim del 75% de les classes.

DATES I LLOC

Calendari: Dies 16, 18, 23, 25 i 30 de maig, 1, 8, 13, 15, 20, 22 i 27 de juny
Durada: 30 hores.
Horari: Dilluns i dimecres de 16 a 00 h.
Lloc: el dia 16 de maig, primera sessió del curs, s'impartirà una classe presencial a les instal·lacions de Eurecat – Avda. d'Ernest Lluch, 36 – 08302 – Mataró (Barcelona)

Resta de sessions a Aula Virtual. L'aula virtual és l'entorn d'aprenentatge en què formador i participants interactuen, en temps real, mitjançant un sistema de comunicació telemàtic de caràcter síncron.

La connexió es farà mitjançant un campus virtual perquè cada participant tingui accés a l'eina de Photoshop.

INSCRIPCIONS

És imprescindible per a la preinscripció al curs, que cada participant ens enviï la SOL·LICITUD PRE-INSCRIPCIÓ, amb tots els camps emplenats, abans del 12 de maig, un anna@texfor.es

Juntament amb la sol·licitud d'inscripció cal adjuntar-hi:

Fotocòpia del DNI
Fotocòpia capçalera de la darrera nòmina o Fotocòpia de l'últim rebut d'autònom.
En cas d'estar afectat per Erto, document acreditatiu.
En cas dels treballadors en situació de desocupació, copia full de demandant docupació (document DARDO).

Les places són limitades i seran confirmades degudament abans de l'inici del curs. La inscripció no es considerarà vàlida fins a mancar de tota la documentació sol·licitada.

Per a qualsevol consulta podeu adreçar-vos a Anna Vidal – anna@texfor.es - 937451917