#Email Màrqueting per a empresa Tèxtil

CURS: Especialització en Email Màrqueting per a empreses del Sector Tèxtil

Data: 15 JUL 2022
Inscripcions: Tancades

A l'estratègia digital de tota empresa, el Màrqueting aplicat al correu electrònic o màrqueting per correu electrònic, És un dels canals més importants de comunicació per aconseguir bons resultats, tant en lintercanvi dinformació entre empreses, com en la captació de clients. És un canal mitjançant el qual s'obtenen la majoria de subscriptors de qualitat i permet establir una relació més personalitzada i eficient amb els clients. També és una de les principals fonts de trànsit cap a la web corporativa o el comerç electrònic.

Per ampliar coneixement sobre aquesta eina, Texfor organitza el curs “Email Màrqueting per a empreses del Sector Tèxtil”, com a part de la seva programació de Comunicació & Màrqueting.

Objectius de el curs

Definir l'estratègia més adequada basada en objectius, definir les diferents etapes que cal seguir per fidelitzar el contacte amb l'usuari, així com les eines per implementar-los i avaluar-los, són alguns dels objectius principals d'aquesta formació específica.

El curs Especialització en Email Màrqueting per a Empreses del sector Tèxtil s'emmarca en el context actual de transformació digital, que està canviant la manera d'interactuar i comunicar-se de les empreses amb els clients.

Metodologia

Curs eminentment pràctic on els participants tindran l'oportunitat de plantejar la seva pròpia estratègia d'email màrqueting per a l'empresa on treballen.

Es combinarà transmissió de continguts i recursos, amb metodologies del cas pràctic i el mètode anomenat flipped room, que permet aprendre mentre es practica sense haver de memoritzar conceptes.

A més de les 4 hores de formació a Aula Virtual, s'obrirà un canal de coaching directe entre el formador i l'estudiant, per poder resoldre els dubtes que vagin sorgint i facilitar més comprensió i adequació de la formació a les necessitats de cada cas.

Què aconseguiràs

  • Prendre consciència de la importància que té l'email màrqueting com a estratègia dins del pla de màrqueting digital d'una empresa del sector tèxtil.
  • aplicar les oportunitats que ofereix aquest entorn digital i saber com aprofitar-les.
  • Valorar la transcendència de dissenyar, desenvolupar i implementar una estratègia de correu electrònic màrqueting des d'una perspectiva professional i amb uns objectius concrets.
  • Entendre com funciona el CRM (Customer Relationship Management) i les oportunitats B2B que brinda, així com la seva relació amb la web corporativa i l'estratègia de màrqueting digital.

Programa

SESSIÓ 1

  • Introducció: El potencial duna simple newsletter. Avantatges de l'email màrqueting
    • marc legal
    • DOs i DON'Ts de l'email màrqueting
    • Què comptar i amb quina freqüència
  • Estratègies, disseny i gestió de l'email màrqueting
    • Objectius d'una campanya de correu electrònic màrqueting
    • Butlletins en clau B2B/B2C
    • La newsletter: disseny de continguts i de look & feel

SESSIÓ 2

  • Eines per a email màrqueting

– Mailchimp i altres eines anàlogues

  • Monitorització i avaluació de l'email màrqueting
    • Selecció de KPI's
    • La Newsletter, en relació amb el trànsit web i la conversió a e-shops
    • Com mesurar lèxit duna campanya demail màrqueting

docent

El curs estarà impartit per Iolanda Mora, especialista en comunicació, màrqueting i creació de continguts, amb àmplia experiència com a docent i amb el sector tèxtil-moda.

Iolanda Mora és Professora Associada a la Universitat de Barcelona (Gestió de continguts per a webs transaccionals, al Màster de Gestió de continguts digitals); Professora Associada a la UOC (Direcció Creativa Executiva, al Màster de Direcció Estratègica i Creativa de campanyes publicitàries integrals), professora del Institut Europeu di Design – IED (Direcció creativa al Màster de Direcció estratègica de comunicació de Marca); professora al IDEP (Ecommerce per a marques de moda + KPI's i mètriques en campanyes de comunicació del sector moda, al Postgrau de Comunicació i Social Media)

Ha treballat, entre altres, per a marques com Desigual, Yerse, Grup Un, Chevignon, Kookaï, Dockers, Old Ridel.

titulació

S'entregarà un certificat d'aprofitament de la formació a tots els participants que hagin assistit a un mínim del 75% de les classes.

Dates i lloc del curs

quan: Els divendres 15 i 22 de juliol
durada: 4 hores (repartides en 2 sessions)
Horari: 11: 30 a 13: 30 h.
on: Aula Virtual a través de la plataforma Zoom

Import del curs

Socis de Texfor: 150€
Socis de l'AEQCT i de Gremi Tèxtil Terrassa: 150€
Estudiants i aturats: 150€
Resta d'assistents: 250 €

Bonificació de part de l'import del curs (52€): Texfor ofereix a tots els socis inscrits al curs que ho sol·licitin i que reuneixin les condicions per fer-ho, la gestió dels tràmits davant l'administració per bonificar-se part de l'import de la formació, per això caldrà enviar el Annex I (Dades empresa) i el Annex II (Dades participant) a l'e-mail anna@texfor.es abans del 12/07/2022

INSCRIPCIONS

Pots formalitzar la preinscripció emplenant el formulari on-line aquí. Data límit d'inscripció: 14/07/2022

  • Perquè la inscripció sigui considerada vàlida, heu d'enviar el justificant bancari de pagament a anna@texfor.es Un cop et confirmem la plaça, us enviarem l'enllaç per poder assistir a les sessions.
  • Forma de pagament: Per transferència bancària al Núm. de compte: ES93 0081 0900 8400 0297 0803

Tindran preferència a la inscripció les empreses associades a Texfor. Les places són limitades i seran confirmades abans del començament del curs.
En cas de ser estudiants o desocupats haurien d'enviar document acreditatiu.
La inscripció no es considerarà vàlida fins no tenir tota la documentació sol·licitada.