Texfor – Confederació de la Indústria Tèxtil organitza una nova edició del curs específic sobre la Gestió Actual de RRHH a Empreses Tèxtils coordinat i dirigit per Georgina Grau, advocada i responsable de l'Àrea d'Assessorament Laboral a Texfor.
Es tracta d'un curs intensiu actualitzat a les noves circumstàncies en l'àmbit laboral, que desenvoluparà l'actualitat en la gestió de les persones dins de les indústries tèxtils i les dificultats amb què es troben les empreses participants.
Aquesta formació es durà a terme tenint en compte el marc del Conveni Col·lectiu de la Indústria Tèxtil i de la Confecció.
Dirigit a responsables/membres de làrea de personal de les empreses i en general a tots aquells professionals que desitgin una formació pràctica i concreta de determinats aspectes del dret laboral.
El curs estarà impartit per Georgina Grau, advocada laboralista, professora de Direcció de RRHH a la UAB i assessora laboral de Texfor.
Les classes tindran un caràcter pràctic marcat. Es facilitarà una adreça electrònica als assistents perquè puguin establir, si ho desitgen, una comunicació fluida amb la docent.
El programa del curs s'adaptarà a les propostes i dubtes manifestats pels mateixos interessats.
Pel seu caràcter pràctic, aquesta formació s'impartirà presencialment. Amb la finalitat de facilitar l'accés a aquells participants que tinguin dificultat a assistir-hi de forma presencial, es valorarà la possibilitat de seguir la formació a Aula Virtual simultàniament mitjançant la plataforma Zoom, encara que no és l'opció recomanada per la docent. Cal manifestar el tipus de docència preferit al formulari d'inscripció.
S'entregarà un certificat d'aprofitament de la formació a tots els participants que hagin assistit a un mínim del 75% de les classes.
Bonificació de part de l'import del curs (156€) Texfor ofereix a tots els socis inscrits al curs que ho sol·licitin i que reuneixin les condicions per fer-ho, la gestió dels tràmits davant de l'administració per bonificar-se part de l'import de la formació.
Per això serà necessari enviar el Annex I (Dades empresa) i el Annex II (Dades participant) a l'e-mail anna@texfor.es abans del 31/10/2024INSCRIPCIONS
Podeu realitzar la pre-inscripció emplenant el formulari on-line aquí,Data límit d'inscripció: 05/10/2024
Tindran preferència a la inscripció les empreses associades a Texfor. Les places són limitades i seran confirmades abans del començament del curs.
La inscripció no es considerarà vàlida fins no tenir tota la documentació sol·licitada.
Per a més informació podeu adreçar-vos a Anna Vidal a l'e-mail anna@texfor.es o al tel. 937451917 / 609414476.
Formació bonificable a través de la Fundació Estatal per a la
formació a l'ocupació – FUNDAE
T'interessa aquest curs, però no s'adapta al 100% a la teva empresa? Tota la nostra oferta formativa pot ser dissenyada a mida i específica a les vostres necessitats. Iinforma't aquí
Si ets treballador del sector tèxtil o vols introduir-te al sector, tens a la teva disposició el nou servei d'orientació professional 100% gratuït de Texfor . Informa't aquí (Àmbit Catalunya)
Aquí pots consultar i descarregar el document amb tota la informació sobre el curs: Gestió actualitzada de RRHH a l'empresa tèxtil: