El reciclatge és un dels reptes principals de la indústria tèxtil actualment. Si vols conèixer el més important sobre reciclatge i reutilització de fibres i teixits al sector tèxtil, aquesta formació t'interessa.
El focus i el propòsit d'aquest nou curs de Texfor – Confederació de la Indústria Tèxtil, és donar a conèixer els reptes per a la indústria tèxtil en matèria de reciclatge, aprendre les diferents tipologies, les perspectives de futur i les possibles solucions, així com el marc i requeriments legals.
Analitzant casos d'èxit reals, es farà un repàs de les tecnologies més capdavanteres que s'estan usant actualment i les possibilitats d'innovació a curt i mitjà termini.
“Reciclat al sector tèxtil” està dirigit a totes aquelles persones relacionades amb el sector tèxtil-confecció, que desenvolupin la seva activitat en àrees des de la producció fins al disseny i la moda, la compra, la selecció, la comercialització, la distribució, etc.
objectiu
Adquirir coneixements sobre reciclatge i entendre la importància que té pel medi ambient, pels clients i les oportunitats de negoci que genera.
Programa
docent
David Allo, Responsable de Sostenibilitat de Texfor. Participa en grups de treball d'Economia Circular a Euratex, al grup de descarbonització de les Nacions Unides FICCA, en el Fòrum Social de la moda i en grups de treball de sostenibilitat a través de CEOE y Fomentar. Addicionalment, ha exercit com a assessor i consultor per a importants marques del tèxtil i ha explorat més de 100 fàbriques per tot Europa per avaluar-ne l'exercici ambiental.
titulació
S'entregarà un certificat d'assistència de la formació, a tots els participants que hagin assistit a un mínim del 75% de les classes.
Calendari del curs «Reciclat al sector tèxtil, reptes i avantguardes»
quan: 19, 20 i 21 de març de 2024
durada: 6 hores
Horari: divendres de 16:00 a 18:00 h
on: Aula Virtual a través de la plataforma Zoom
Import del curs
Socis de Texfor: 130€
Socis de l'AEQCT i de Gremi Tèxtil Terrassa: 130€
Estudiants i aturats: 130 €
Resta d'assistents: 250 €
Bonificació de part de l'import del curs (78€): Texfor ofereix a tots els socis inscrits al curs que ho sol·licitin i que reuneixin les condicions per fer-ho, la gestió dels tràmits davant de l'administració per bonificar-se part de l'import de la formació. Per això serà necessari enviar el Annex I (Dades empresa) Annex II (Dades participant) a l'e-mail anna@texfor.es, abans del 06/07/2023
Inscripcions
Formalitza la preinscripció emplenant aquest FORMULARI línia
Data límit: 11/03/2024
Per a més informació, Anna Vidal: anna@texfor.es tel. 937451917/609414476.
T'interessa el curs, però no s'adapta al 100% a la teva empresa? Tota la nostra oferta formativa pot ser
dissenyada a mida i específica a les teves necessitats. Informa't aquí.
Formació bonificable a través de la Fundació Estatal per a la
formació a l'ocupació – FUNDAE
Consulta el document oficial: